»

Blog Walking Lists

Follower n Mollower

29 October 2010

Siti Balqis Pelakon Terbaik



Sekarang ni banyak majlis-majlis award berlangsung untuk merai dan menganugerahkan penghargaan kepada para penggiat seni tanah air..antaranya Lisa Surihani yang merangkul Artis Wanita Terbaik dalam FFM yang baru lalu..Tahniah

Tapi kita terlepas pandang bakat terpendam yang di dapat di kalangan orang-orang biasa cam kiter ni..hah take not kat para pengarah dan sutradara semua..

Gadis misteri yang menggemparkan 1Malaysia, Siti Balqis telah menamatkan lakonan pembohongannya setelah dijumpai oleh polis di Jelebu..

Satu lakonan yang cukup mantoops sampaikan kesemua pihak berjaya diperdayakan oleh beliau. Dasyat..Dari keluarga, saudara mara, orang kampong, pawang, bomoh, tok guru, polis, wartawan dllll..

Beliau berjaya mereka-reka cerita dilarikan/disorok oleh Jin hingga ke Gunung Jerai dan macam-macam lagi sehingga masuk dalam rancangan Alam Ghaib ke haper. Siap cakap dia disorok oleh Jin yang berbulu dan berkepala khinzir..

Masih diragukan apa motif sebenar beliau melakukan pembohongan yang sungguh meyakinkan. Adakah beliau menghadapi masalah mental atau skizo?!! Perlu siasatan susulan..job untuk wartawan..

Related Posts with Thumbnails