»

Blog Walking Lists

Follower n Mollower

13 October 2010

Say NO to Indo Mie


Mee segera buatan Indonesia ni ditarik balik daripada beberapa buah pasaraya di Taiwan kerana mengandungi bahan pengawet merbahaya untuk kesihatan iaitu E218 dan Methyl P-Hydroxybenzoate yang tak dibenarkan di Taiwan. Those chemicals are normally used in cosmetics. Wat about our country??

Kalau tak makan mee segera langsung lagi elok..tapi tu lah azam yang satu ni tak pernah tertunai lagi sama macam ais gak..azam tinggal azam je..


4 comments:

  1. sume mee segera pon same je.hehe
    tp i like

    ReplyDelete
  2. i pun same..
    boleh dikatakan makanan dlm plastik or tin ade bahan pengawet.
    tapi i suka makan maggi jugak..
    susah nak tahan..

    ReplyDelete
  3. @kobEj0rdan~betoi tu semua jenis mi n makanan dalam tin semua ada bahan pengawet..tapi susah nak tinggalkan..tu orang skang tak berapa panjang umur cam orang2 dulu..

    ReplyDelete
  4. oh oh. my favorite! hmmm, betul la kena try stop...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails